Anders bloggar

Hej, för alla som förhoppningsvis kommer läsa det här som inte känner mig så heter jag Anders. Jag bor och kommer ifrån Bollnäs i södra Hälsingland. Jag jobbar inom vården, men på sidan av har och håller jag på och lär mig att bli fotograf då det är så fantastiskt roligt och fashinerande vad man kan fånga på bild. Men även det man kan förmedla i bilden, en känsla, en verklighet. I stort sett vad man vill.
...
Här på bloggen kommer jag att skriva om mitt fotograferande och min utveckling som fotograf.
Jag kommer att fokusera på områdena inom porträtt och natur, men kommer även att fota annat också som ni kommer att se. Jag tar gärna emot feedback på bilderna jag postar för att kunna utvecklas ännu mer.
...
Mvh Anders
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?