Lite allmänt!

Nu är min semester slut så jag har återgått till vardagen. Jag har nu också påbörjat arbetet med Maria och Kattis bröllopsbilder så att de ska få dem. Just nu rent allmänt känns det lite som att man har många järn i elden, men det ordnar nog till sig så fort att man kommit in i vardagen helt i sin ordning igen. Det har verkligen varit en väldigt trevlig och fullspäckad sommar med bröllop, Pride och min lilla Europa resa. Jag kan även avslöja redan nu att det nog troligtvis blir en liknande resa nästa år, nu när man vet hur det hela fungerar osv. Men då kommer jag inte att resa ensam. Men mer om det om si så där 320 dagar. Sen en sak, var inte rädd att säg till om ni skulle vilja bli fotade. Jag tycker det varit lite tunt med porträtt fotograferingar, men jag är ju ny också. Men JAG finns här och jag tar mig gärna an en och annan fotografering.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?