Dem har kommit!

Igår vibrerade det till i fickan och jag plockade upp mobilen och såg att det var från posten, mina nya objektiv hade anlänt och jag kunde hämta ut dem på en gång. När jag hade lämnat posten och var på väg hem till mina föräldrar, för att fira min pappa som fyllde, år. Kände jag mig som ett barn på julafton, så fort jag kom in hos mina föräldrar så slet jag upp kartongen och plockade först fram Canon EF 70-200mm f4. Jag minns att jag blev förvånad över hur stor den var, men var samtidigt sjukt nöjd över att vara ägera över just denna. Efter det så plockade jag upp Tamron 28-75mm f2.8, och åter igen kände jag mig nöjd och glad över att få ha dessa två fina och skarpa objektiv i min ägo. Nu känner jag mig verkligen redo för sommarens bravader, har ju en fullspäckad semester framför mig. Med två bröllop, först min kära stora syster långt uppe i norr. Sen precis en vecka efter så gifter sig två av mina bästa vänner, Maria och Kattis, om ni två läser detta så ett stort grattis till er båda. Sen väntar Stockholm Pride, vilket ska bli roligt. Har ju varit ner två gånger tidigare, men aldrig en hel vecka med inträde på Pride Park. Sen hinner jag bara hem, tvätta mina kläder och packa om så drar jag iväg på en, ca två veckor lång tågluff i Europa.
...
(Klicka för större bild)
(Klicka för större bild)
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?