Lycklig!

Idag är jag verkligen lycklig, kan verkligen inte med ord tala om hur glad jag är idag så här glad har jag inte varit på länge nu. Skatteåterbäringen kom idag, och jag hade sedan länge planerat att köpa ett objektiv. Ett Canon EF 70-200mm f2.8, men idag när jag satt och kollade på CyberPhoto så bestämde jag mig för att ta "lillebror" istället, alltså Canon EF 70-200mm f4, i och med det så tog jag även och beställde ett Tamron AF SP 28-75mm f2.8. Så istället för ett objektiv så blev det två. Sen passade jag även på att kika runt lite på Tvspelsweb och där beställde jag ett gråfilter ND2.
Så nu längtar jag verkligen till att mina beställningar ska komma. Man är verkligen förberedd inför sommaren.
Namn:

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

     Kom ihåg mig?